سلام.
شرایطتا با هم متفاوته، اگر دکترت صلاح میدونه انجام بده، فقط اجازه نده از این تازه دکتر شده ها یا ماماهای دانشجو برات انجام بدن، همین. والا دکتر خودت یا هر متخصص کاربلدی اشکال نداره حتما لازمه
کدوم بیمارستان میخوای سرکلاژ شی
نه سونو واژینال انجام دادم
من بله البته درد و انقباض داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.