سلام خانومایی ک سرکلاژ کردید قبلش معاینه کردن؟

۳ پاسخ

سلام.
شرایطتا با هم متفاوته، اگر دکترت صلاح میدونه انجام بده، فقط اجازه نده از این تازه دکتر شده ها یا ماماهای دانشجو برات انجام بدن، همین. والا دکتر خودت یا هر متخصص کاربلدی اشکال نداره حتما لازمه
کدوم بیمارستان میخوای سرکلاژ شی

نه سونو واژینال انجام دادم

من بله البته درد و انقباض داشتم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی تو دلی💙 مامان نی نی تو دلی💙 ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد