۶ پاسخ

من نه سرکلاژم نه استراحت
ولی انوکسا رو خودم میزنم پروژسترون رو شوهرم درمانگاه هم نمیرم

منم سرویکس 33بود انتی ولی سابقه زایمان زود رس دارم یکی 35 هفته یکی هم 37 بنظرتون سرکلاژ میشم ؟

من روزی دوتا پروژسترون میزدم یکی میاد تو خونه میزنه دیگه چندروزی کردم روزی یکی الان دوسه تا اخیر رو یک روز درمیون میزنم

من خودم آمپولمو میزنم ، یا به شوهرم میگم بزنه

امپول چی داری؟
من اوایل هفته ای یکی داشتم. دراز میکشیدم عقب ماشین میرفتم بیمارستان پرستار میومد تو ماشین میزد. برا ازمایشاتم خدمات در منزل گفتم بیاد

من سر کلاژ نیستم اما استراحتم هفته یکبار میرم درمانگاه میزنم میام

سوال های مرتبط

مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان روهام 🩵 مامان مامان روهام 🩵 هفته بیستم بارداری