خانومایی که استراحتین کی کارای خونتون رو انجام میده؟🫠🫠

۱۵ پاسخ

استراحت مطلقی؟ من نسبی
اشپزی با منه بقیع کارها همسر

تو سونو انتی به شما گفتن جفتت پایینه؟

استراحت نیستم ینی دکتر نگفته ولی شوهرم همه کارا رو میکنه ، مامانشم غذا میفرسته !

من سرکلاژی و استراحتم ولی با بچه کوچیک مثل اسب همش کار میکنم همه کارا با خودمه
دعا کنید برام

من غذا بامنه
ظرف ها رو قسطی میشورم
یبار دیگ و تابه نیم ساعت استراحت بعد بقیه که خسته نشم سینک یکم بالاست صندلی نمیشه بزارم بشورم نمیشه، جارو زدن و جمع کردن سفره با پسرم کوچولوم و شوهرم هست

منک ازاول بارداریم مث اسب کارمیکنم تازه یه بچه کوچیکم دارم

بااینکه استراحت مطلقم کلی از کارامو کم کردم ولی خودم انجام میدم،چاره ای نیست

من از اول بارداریم خونه مامانمم😃

همسرم بیشتر کارارو میکنه

من استراحتم یک هفته مامانم امد الان امدم خونه مامانم

من که اومدم خونه بابام الان ۳ هفته شده چون حالم خیلی بد بود فعلا قصد ندارم برگردم خونه خودم

من خداروشکر بارداری سخت نداشتم ک استراحت کنم ولی خب از وقتی باردارم تو ایام هفته کم کم کارو انجام میدم جارو همسرم انجام میده قبلا ۵شنبه صبح نی افتم ب جون خونه تا عصر کل خونه از ریشه تمیز میکردم

شوهرم
من غریب هم هستم کلا فقط خودم و شوهرمیم دیگه همه کارا با خودش

لباس شستن ک گردن شوهر جان افتادع بقیه کارهامو خودم انجام میدم

کمکیم

سوال های مرتبط