۱۵ پاسخ

من با اینکه جفتم خلفی بود دیر حس کردم . ۲۰ هفته

من 19 هفته حس کردم

منم حس نمیکنم

جفت خلفی باشه زودتر حس میکنی قدامی چون بچه پشت جفته دیرتر حس میکنی بعضیا تا ماه ۸ حس نمیکنن باید برن مرتب سونو من خودم بچه اولم ۱۶ هفتگی حس کردم ولی دخترم ۵۰ روزگی مثه نبض زیر دلم میزد از ۱۴هفتگی هم حس میکردم مثه ماهی بود حرکات اولش ،بچه دوم هم حرکاتش زودتر حس میشه نسبت به بچه اول

من اینقدر زود که به هرکی می گفتم باور نمی کرد

من قدامیم هنوز حرکات دخترم حس نکردم

هنوز زوده واسه هفتت عزیزم..
من از ۲۰ هفته متوجه شدم خیلی کم مثل نبض میزنه

من ۱۶ هفته حس کردم

زوده

من سر پسرم ۱۴ هفته حس کردم

۲۰ هفته

من جفتم خلفیه چند روزه خیلی کم حس میکنم

من جفتم خلفی هست از ۱۷ هفته خیلی کم حس میکردم الان کامل

منم دقیقا چیزی حس نمیکنم بیا تاپیک آخرمو ببین جواب بده

من جفتم قدامی شکم اول از ۱۹ هفته ب بعد در حد نبض تو شکمم حس کردم

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شازده🩵✨ مامان شازده🩵✨ روزهای ابتدایی تولد