زوده هنوز
ولی کلا بارداری از 6 ماه به بعد خودشو نشون میده به نظرم🤣🥲
منم تا هفته 23 حسنمیکردم دکترم گفت 23 حس میکنی از همون هفته هم حس کردم
ن نبض خیلی کم احساس میشه کم کم زیاذمیشه تبدیل به حرکات زیادمیشه
عزیزم بایدحداقل نبضش حس کنی
منم قشنگ حس نمیکنم گاهی ی چی مث حباب میترکه دیگ نمیدنم خودشه یانه
گلم نگران نباش منم مث تو بودم تا ۲۸طبیعیه من تازه دارم حس میکنم لگداشو
منممم🥲😂
نگران نباش منم تا 25 هفته فقط در حد نبض حس میکردم الان ماشالله از 28 هفته که خود دکترا هم میگن حرکات جنین مهم میشه تکون هاش هم زبادن هم محکم🥺♥️
نبض هم احساس نمیکنی
منم منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.