سلام
مامانا بچه من پنج روزشه زیادی میخابه طبیعیه

۲ پاسخ

اره فقط هر ۲ساعت بیدارش کن شیرش بده

سلام آره فقط برای شیر بیدار کن قندش نیفته بقیه رور خوابش طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی