۱۳ پاسخ

مامان پناه هنوز بخدا هیچی
اصلا انگیزه عید نداریم
ولی چاره ای هم نبست زندگی جریان داره
چی بخریم بهتره؟از الان ک آنقدر گرمه
بگو چی خوبه بریم ببنیم ؟دلم لباس متفاوت میخواد واس رستا
پارسال براش بلوز شلوار گرفتم چون عجله ای شد و هیچکی نبود بگردم باهاش تنهایی هم نمیتونستم برم بی تجربگی هم بده

میشه خصوصی رو نگا کنبد

پینترست ایده بگیر پارچه بده به خیاط بازاریا اکثرا جنسای بنجونه

فعلا هیچی

هنوز چیزی نگرفتم ولی یا میرم اندیا یا میرم اوند لباس های قشنگی میارن معمولا

من دیروز رفتم بازار از ورودی بچم چنان دادو بیداد و گریه کرد برگشتیم هیچی نخریدم

هنوز چیزی نگرفتم..امشب رفتم بازار یدونه لباس به دلم ننشست 😮‍💨

منم برای پسرم هنوز چیزی نخریدم یا بدلم نمیشینن یا الکی گرونن هووووف😩
سایتی چیزی سراغ داری سر بزنم ؟

چه عکس قشنگی😍
منم دوس ندارم اگه از چیزی خوشم بیاد میگیرم البته مامانم خداروشکر قبلا زیاد خریده دیگه فعلا احتیاج نیست

من اینو خیلی دوس داشتم ولی تا ۲ سال هست میترسم اندازه دخترم نشه

تصویر

منم چیزی نخریدم ولی برعکس شما هر جا میرم از یه لباس برا نویان حتما خوشم میاد

هنوز نخریدم
دارم میگردم
ولی برای عید باید هم گرم داشته باشن هم خنک
چون یهو هوا عوض میشه

منم چیزی نخریدم تولدش اقوام لباس آوردن منم همونارو میپوشونم

سوال های مرتبط

مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی