۱۳ پاسخ

بیخیال شو عزییزم، ماااادر است دیگر، نه تکرار میشه، نه تکراری❤️

هر وقت تایپیک هات رو راجب مادرت میبینم تو دلم میگم کاش مامانم زنده بود حتی اگه تو زندگیم هم همه جوره دخالت میکرد روزی هزار بار قربون صدقه اش میرفتم
فقط کاش بود
به شدت دلم براش تنگ شده
اما بعد به خودم میگم ساهره تو جای مامان اهورا نیستی
ولی من هر روز میگم کاش مادرم بود

چقدر مامانت مامانِ منه🤣🤣 احیانا مامانت اسفند ماهی نیست؟
البته خدایی مامان من اهل دخالت نیست ولی یه موردای خاصِ دیگه ای داره😂😅

خودش کم کم درست میشه😅🤌🏻

چقدر سررررد اونم خودشو گرفته
تو هم خودتو بگیر عزیزم
انگار هنوز متوجه اشتباهش نشده

دلش برا اهورا تنگ شده معلومه ببرش ببینش☺️

چجوری ی مادر دلش میاد ی هفته با دخترش قهر باشه.
واقعا درک نمیکنم.

اصلااا قضیه چیهه

چه سرد با مامانت قهری؟

چرا حالا اصرار داری که تو از دلش دربیاری؟ آخه کار مامانت اشتباهه دیگه نباید انقدر دخالت کرد☹️

چقدرررررر سرد

چقدر سرد🥲

معلومه خودشو برات گرفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان سانیار♡سانیا مامان سانیار♡سانیا ۱ ماهگی
مامان فنجونی مامان فنجونی ۱۱ ماهگی
مامان پسرم🫀🧿 مامان پسرم🫀🧿 ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی