۱۴ پاسخ

کپسول لاکتاول بخور عالیه

اره خیلی خوب بود‌.وانیلی..حیف که دخترم سینه مو نگرفت

بهترین مکمل شیرافزا برامن بود پسرمن اشتها زیادی داره
من هرماه ی دونه میخرم میخورم خیلی کمک میکنه به افزایش شیرم خصوصا اگه بااب هویچ بخورم‌

اره عاليه

بله خوبه

دیگه بعد از دو ماه سینه بزرگ رگ دار نمیشه که

عااالی بود

فقط فک‌کنم باید روزی سه باربخوری بازم روشوبخون حتمن توضیح داده

چقدرخریدی چطور باید خرد

خیلی خوبه پر شیر میشه

چند خریدی؟

اره من خوردم اثرداره خوشمزه هم هست

شیرت حیلی کمه

اره عالی بودش

سوال های مرتبط

مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی