۳ پاسخ

دختربزرگم واکسن شیش ماهگیشوزدیم شبش سینه خیزرفت تقریبایه هفته بدچاردستوپاشد.این یکی دخترمم ۶ماهش شده چندروزپیش سینه خیزمیره چاردستوپامیکنه ولی هنوزنمیتونه دستشوحرکت بده

من پسرم از چندروز پیش سینه خیز رفت

من‌ دخترم تو ۹ ماهگی رفت حالا پسرم رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پناه 😍🩷 مامان پناه 😍🩷 ۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی