۵ پاسخ

دوقلوهای منم یا با هم دعوا میکنن یا گریه میکنن
من فکر میکردم چون دو قلو هستن با هم بازی میکنن الان فهمیدم اشتباه فکر میکردم فقط دعوا میکنن

یکم بازی میکنه دوباره میاد میچسبه بهم 😑
و همش در حال نق زدن و بهونه گرفتن الکی هست اخه بچم از دندونشه که اذیتش میکنه🥲
منم کم حوصله و عصبی شدم🤦

من فک میکردم دوقلو ها باهم بازی میکنن ب مادر نمیچسبن هوف منم همش چسبیده بهم نمیدونم چی بازی کنم دیگ باش

هروز غروب بیرونیم.
صبحم بازی میکنیم باهم آشپزی میکنیم خونه تمیز میکنیم

باهیوی سرگرم نمیشه همش چسبیده به من و میگه بغلم کن

سوال های مرتبط