۵ پاسخ

درکل منم تواین بارداریم زیاد کمر درد داشتم مشکلیم نداشتم دیگه طبیعیه عادت کردم .به نظرم پماد مشکلی نیس

چای نبات بخور بهتر میشی

خیلی سردی میخوری اینجور شدی

سلام چرا خب خیلی کمر دردی ؟ عفونتی چیزی داری؟

بمال بنظرم ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀فندق🧸 مامان 🎀فندق🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی