خانوما خونریزی بعد زایمان تا کی هست ؟!

۶ پاسخ

لکه بینی دارم هنوز ولی نسبت به قبل خیلی کمتر شده

من ۴۲روزه هنوز دارم

ده روزخونریزیه بعدتاچهل روزلکه بینی میشه

تا چهل روز میگن طبیعی هسته

معمولا ده روز تموم میشه

من هنوز لکه بینی دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی