خانوما زایمان سزارین تا کی خونریزی داره ؟

۴ پاسخ

من هنوزم خونریزی دارم 🤦‍♀️

منم تقریبا تا پنجاه روز داشتم

تقریبا چهل روز
من دوماه خونریزی داشتم

بستگی به هر بدنی دارع من دو روز اول خون ریزیم شدید شد بعد از روز سوم کم کم کمتر شد بعد یک هفته شد لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی