سلام مامانا
پوشک مولفیکس بهتره یا مای بیبی؟؟

۱۰ پاسخ

مولفیکس جذبش خیلی بالاست

مای بیبی

مای بیبی بهترع

بستگی داره پوست بچت با چی سازگار باشه ❤️

من مولفیکس استفاده میکنم چون دخترم به مای بیبی حساسیت نشون داد هرکدوم مزیت های خودشو داره

بعضی بچه ها به مولفیکس حساسیت دارن

منک هدفم مای بیبی بچ‌خاهرم استفاده مبکرد عالی بود

الان همه میگن مای بیبی من قبلن مولفیکس برابچم استفاده می کردم

مولفیکس

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی