خانوما بخیه سزارین رو کی باید کشید؟؟

۵ پاسخ

ده روز بعد..
مگ تو بیمارستان اینا رو بهتون نمیگن

ده روز بعد زایمان

ده روز بعدش

۱۰تا۱۲روز بعد سزارین

10 روز بعد سزارین

سوال های مرتبط

مامان آبنباتای قندی مامان آبنباتای قندی ۹ ماهگی
مامان مامان پسر❤️👑 مامان مامان پسر❤️👑 ۱۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 ۲ ماهگی