خانوما بخیه سزارین رو کی برمیدارن؟

۵ پاسخ

ده روز بعد

۷روزکی خیلی بهتر

10روزگی برداشتم

مال من جذبی بود

۷ یا ۱۰ روز

سوال های مرتبط

مامان 🩵ائلوین خان 🩵 مامان 🩵ائلوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان آبنباتای قندی مامان آبنباتای قندی ۹ ماهگی
مامان پسرِ مادرید🤍 مامان پسرِ مادرید🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان مهیار و مهدیار مامان مهیار و مهدیار ۱ ماهگی