بخیه سزارین رو بعد چند روز برمیدارن

۹ پاسخ

10 روز
من دیروز رفتم کشیدم

من بعد ۱۰ روز تو خونه خودم برداشتم🥴

روز دهم

من ۹روز گذشت کشیدم

ده روز من امروز رفتم کشیدم

من بخیه نداشتم

۱۰ روز بعد

ده الی دوازده روز

من بعد ۱۱ روز کشیدم

سوال های مرتبط

مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 ۲ ماهگی
مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد