سلام خانوما. بخیه سزارین رو کی باید کشید ؟

۳ پاسخ

۱۰ روز بعد

به من گفتن ۱۰ روز بعد

۱هفته بعد

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان مامان پسر❤️👑 مامان مامان پسر❤️👑 ۱۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 ۲ ماهگی