سلام چند روز بعد از سزارین بخیه هارو باید کشید

۸ پاسخ

۱۰ روز

۱۰ روز

۱۰تا ۱۲ روز خوبه

سلام یه سوال دارم

از من دوتا سزارین ۱۳روزگی بود

۱۰روز

۱۰روز

10روز

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان مامان پسر❤️👑 مامان مامان پسر❤️👑 ۱۱ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد