بعد از کشیدن بخیه هم باید قرص هارو خورد و سشوار کشید؟

۲ پاسخ

نه بعد کشیدن بخیه دیگه سشوار نیاز نیست

آره منک تا 13روز سشوار کشیدم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسر❤️👑 مامان مامان پسر❤️👑 ۱۱ ماهگی