سلام گلم طبیعیه من از زمان شما ترشحات دارم دکترم گفت اکثرا از هشت ماه شروع میشه ماله بعضیا زود شروع میشه طبیعیه
اواخر بارداری یه چیز شیر مانند خارج میشه ولی الان زوده فکر کنم
با دکترت مشورت کن
فشار ندی
نمیدونم طبیعیه یا نه ولی دست بهشون نزن تحریک سینه خیلی خطرناکه
پرولاکتین نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.