۵ پاسخ

کی گفته تب از ۳۷/۵ هست ؟؟ از ۳۷/۳تب هست که دخترشما هم نزدیکه

اره بده

پیاز خورد کن بذار کف پاهاش تا دمای بدنش یکم بگیرهه

تب نداره که برای چی بدی بالای ۳۷/۵تبه اگه احساس داغی میکنی رو سرش اون برای دندونه تب نیست

معلومه که نه چون تب نیست...۳۷/۵ به بالا تب

سوال های مرتبط