خانما راسته حالت تهوع داری یعنی نینی داره رشد میکنه؟

۶ پاسخ

ولشان کردم حوصله ندارم بحث کنم 😂😂

سلام خانما کمردرد تو هفته نه بارداری طبیعیه یا نه

ن عزیزم ربطی نداره 😍❤️

بله کسی که تو بارداریش تهوع میگیره و ادامه پیدا میکنه تهوعش تا پایان ۳ یا ۴ ماهگی علامت خوبیه
تعداد کسایی که اصلا تهوع ندارن کمه که به سیستم بدنشون ربط داره

مال هرکی فرق میکنه گلم

بعضیا ندارن ولی بچه رشد میکنه

سوال های مرتبط