۵ پاسخ

نه ربطی نداره من سر دختر اولم یکبار هم حالت تهوع نداشتم مشکلیم تا اخر پیدا نکردم

من فقط صبح ها حالت تهوع دارم دیگ کل روز خوبم شکر خدا

نه من تا لحظه سقط تهوع داشتم و بالا میاوردم

دکتر منم گفت خیالت راحت بچت با تهوع هیچیش نمیشه ک نگران باشی

من تهوع ندارم،، خورد خوراکمم متوسطه،، هفته هفتمم هستم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری