۱۲ پاسخ

من از مولفیکس راضی نبودم مای بیبی خیلی بهتره

مولفیکس مال ترکیس و ب 80درصد بچهای خارج و ایران ساخته و اصلا نم نمیده پنبه داخلیش خیلی اوکیه و بهداشتی

من از مای بیبی راضی نبودم

هر کدوم خوبیا و بدیای خودشونو دارن،مای بیبی خیلی جلوش باد میکنه ولی بنظر من بازم مای بی بی بهتر از مولفیکسه

من از مای بی بی بیشتر راضیم یبار مولفیکس گرفتم راضی نبودم چسبش شله انگار

خیر

اره بهتره بنظر من
چون مای بیبی جلوش خیلی زود پر و ژله ای میشه
ولی مولفیکس اینجوری نیس

تصویر

قیمتشون یکیه ما مغازه داریم اون خارجیشه‌که‌گرونه،فعلا هردو ۶۵۰ شده جدیدش هم داره میاد شایدم اومده

مولفیکس چنده ؟

شاید تعدادش بیشتره

مگه چقدر تفاوت دارن ؟

چون مال ترکیه س

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۶ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی