۱ پاسخ

من چسب نواری زدم رو سینم میومد میدید دست میزد بهش حتی لب هم میزد چندشش میشد اوایلش یکم گریه میکرد و بهونه میگرفت دیه داره کم کم بهتر میشه
من تقریبا دو هفته ای میشه از شیر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی