۱۱ پاسخ

سه ماه بعد از زایمان دکترم گفت باید بدی پاپ اسمیر

من کلا سالی یکبار حتما انجام میدم بعد زایمانمم فرصت نشده بود برم پسرم نه ماهش بود ک رفتم انجام دادم

من هنوز بعد ۴ماه بخیه هام خوب نشدن ی جوری از داخل ...دیگه اصلا ب پاپ اسمیر فکر نکردم

منم هنوز نرفتم

من قبل بارداری رفته بودم
ماشالا بیمه هم گفته سه سال ی بار پولشو میده

پاپسمیر چی هست؟
منم نرفتم پیش دکتر فقط یه ماه پیش رفتم واس بخیه هام
الانم باید بریم؟؟

من نرفتم،یعنی دکتر نگفته بود.

بله
حدودا دخترم۳ماهش بود که رفتم
ولی فرصت نکردم دیگه برم دکتر جوابشو ببینه🤦🏻‍♀️

آره عزیزم

من اصلا نمیدونم پاپ اسمیر برای چی هست

دکتر من گفت بعد چهل روز بیا من تنبلی کردم یعنی بچم خیلی گریه میکنه فرصت کنم میرم

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۷ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی