ایبو پروفون برا تبم هست ؟؟

۳ پاسخ

بله برای تب بالای۳۸/۵ ایبوپروفن خوبه

حالا شما تب کنترل کن انشاالله که چیزی نیست

بله هم تب هم درد

سوال های مرتبط