دخترم بردم چکاپ بدو تولد چون زردی کم داشت دکتر قطره بیلی ناستر(قطره ترنجبین)تجویز کرد شکرخدا زود رفع شد شیر زیاد بی تاثیر نبود خودتونم تا میتونی گرمیجات نخور
ساوه هستی
شیرخشک.
چون سرده و باعث میشه بچه تند تند جیش و پی پی کنه
زردیش میره
لباس ببشترازیه دونه نپوشون جوراب و دستکش و کلاه هم نذار
عرق کاسنی .لیموشیرین و آب زرشک هم برای خودت
بعد سزارین روزی که ترخیص میشدم برای زردی ۲روز بستری شد دکتر گفت فقط شیر خودت بده سینه ام شیر نداشت زخم بود گفت شیر خشک بده ادارار و مدفوع زیاد به غیر اینا هیچی نده بعد ترخیص ۳روز بعد بردم ۲روز دستگاه اوردم بردمش مطب گفت زردی زیر ۱۵ تا ۱۰نیاز ب بستری نداره واسه بی قراری دخترت نگه داشتیم خداروشکر مشکل نداشت زردی هم با شیرخشک و دستگاه از بین میره
هرچقدر خوب شير بخوره و ادرار كنه زرديش زود تموم ميشه
من بیمارستان که بودم تمام بچه هایی که زردی داشتن فقط نور مهتابی بهشون میدادن حتی قطره هم نمیدادن. بچه منم کمی زردی داشت براش مهتابی گذاشتن گفتم چرا قطره نمیدید گفتن دکترا اینجا اعتقادی به قطره ندارن و میگن با شیردهی و ادرار نوزاد و همینطور نور مهتابی رفع میشه
دستگاه ، اب انار دوقطره بچه بقیش خودت
ببری دکتر خیالت راحت تره
آرد جو الک شده
هر روز چند بار کل بدن و صورت
فقط تو چشم و دهن و گوشش نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.