۱۰ پاسخ

من ترنجبین و شیر خشت دادم دوسه قطره آب انار هم بچکون دهنش خوبه

رب انار بدون افزودنی و طبیعی بگیر روزی یه ق تو لیوان اب خودت بخور و تند تند شیر بده بهش بچه خواهرم تا 40 روز زردیش بالا بود با این روش دو روزه خوب شد

هیچی من هرکار کردم نشد

شیر زیاد بده بهش
خیلی گرمش نکن
لباس تنش هر چی کمتر باشه بهتره
جوری‌نباشع سرما بخوره

لباسش کم کن. بزارش زیر آفتاب
شیر زیاد بهش بده تا ادرارش زیاد باشه.
با شیر گاو بشورش چند لیتر شیر گاو بگیر بریز تو تشت بعد بچه رو بزار داخلش هی شیر بریز رو بدنش تا رنگ شیر تغییر کنه یکم.

خیلی هم گرم نگیرش دمای هوا25 درجه خوبه

تا میتونی تند تند شیر بده که دفع شه
ترنجبین
شیرخشت هم ما میدیم هم مادر میخوره

شیرخودتو بده بهش صبح وعصر یه ده دقه ببرش زیر آفتاب چند روز

سلام
بدنش را لخت کن توی آفتاب بذار

من خودم اب انار و لیمو شیرین و خاکشیر خوردم خیلی بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۳ ماهگی
مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی