۸ پاسخ

گاهی اره بهتره نخوره

شیرمادر با هیچ مشکلی حذف نمیشه بهترین و اصلی ترین غذای نوزاده.یدونه ضرر داشته باشه هزاران منفعت داره

چه ربطی داره فقط بایدمراعات کنی غذاهایی که باعث میشه معدت اذیت بشه نخوری

من پسرم هروقت شیرما خورد بالا آورد مخصوصا تا۳ماهگی

نه چ ربطی به شیر مادر دارع

وا پسر منم رفلاکس داره صبح و شب فاموتیدین میخوره فقطم شیر مادر میخوره

کی گفته

کی گفته نباید بخوره

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی