۲ پاسخ

بچه منم همینه سرماخورده سه روزه
بخور روشن میکنم
اسپری بینی میزنم تخلیه میکنم گاهی اجازه بده
بهتر شده نسبت ب قبل

منم همینجوره
دکتر آزیترومایسین

سوال های مرتبط