جای بخیه هام درد میکنه

۵ پاسخ

منم سزارینی هستم
خونه تکونی یه خورده کردم بخیه هام ناجور دردگرفت

سرماست

مفنانیک اسید بخور

سردت شده یه شال بگیر ببند
یاهم چربش کن

شایدعفونت کرده

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی