۹ پاسخ

اررههههه

هره گلم

من چون پمپ درد گرفته بودم تو بیمارستان اصلا از روز اول درد نکشیدم اللنم اصلا نمیفهمم درد داشته باشه

اره خیلی هم از داخل هم بیرون

آره میخاره 🤕

بله طبیعی هست، بعضی اوقات یک یا چندسال هم هست

اره حتی از داخل خیلی میسوزه

اره هنوزیوقتا جاش تیرمیکشه

وای اره

سوال های مرتبط

مامان سوین جانم مامان سوین جانم ۸ ماهگی