۴ پاسخ

سهمیه رو چجوری میگیرین؟

۸ یا ۱۰ سهمیه دارن ولی بعدش آزاده

میدن ازاد

فکر کنم در ماه ده تا سهمیه دارن ...ولی بعدش ازاد میخری

سوال های مرتبط

مامان نیلا و آیلا💞🌈 مامان نیلا و آیلا💞🌈 ۱۱ ماهگی
مامان حامیم💙❄️ مامان حامیم💙❄️ ۴ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱ ماهگی