واکشن،۶ماهگی چطوره خانوما؟؟راحته؟؟

۶ پاسخ

برای دختر من سخت بود

برا دختر من سخت بود تب کرد

برا ما اصلا اسون نبود

نه سخت بود تب کرد بچه م

برای پسر من ک سبک بود اکثرا میگن سبکه

اره بد نیست

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۲ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۲ ماهگی