مامانا واکسن ۶ماهگی چطوره

۳ پاسخ

برای من خوب بود فقط بچها ی تب خفیف کردن ک با پاشویه استومیفن جلوشو گرفتم

برای من خوب بود

برای من خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۲ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی