مامانا واکسن ۶ماهگی سخته ؟؟؟

۸ پاسخ

من امروز زدم فعلن بغلمه و غر میزنه

ایشالا برا شما سبک باشه سخته
ما دیروز زدیم

نه هیچ کدوم از واکسن های پسرم سخت نبود
البته بدن بچه ها باهم فرق داره
استامینوفن هاشو مرتب بده چیزی نمیشه انشالله

برا بچه من سخت بود

من زدم دیروز یکم دیروز فقط نق میزد و کم شیر میخورد امروز بهتره تبم بالا نرفت

نه آسون بود

انشالله از شما راحت باشه ....خیلی سخت بود

ن زیاد . از ۴ ماهگی خیلی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی