اصلاااا
برا پسر من خیلی راحت بود تبم نکرد اصلا
برا دخترم راحت بود
اصلا تب هم نکرد
برای من بشدت سخت گذشت ولی اونای دیگه خیلی راحت بود
برا پسر من راحت ترین واکسنش بود نه تب داشت نه بی قراری
بقیه واکس پسرم اذیت نشد ولی تو شیش ماهگی خیلی اذیت کرد
برا الینا زیاد سخت نبود خداروشکر
یعنی تب نکرد
فقط نق نق میکرد
سر 4 ساعت بهش استامینوفن دادم
روز دوم هم 6 ساعت یبار
پسر من خیلی اذیت شد
به حدی بود که همیشه سه تا لباس داشت تنش همه شو درآورده بودم یدونه بدون آستین پوشونده بودم
دختر من روز اول و شب تا صبح تب شدید داشت باید مواظب باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.