واکسن ۶ماهگی سخته؟

۱۰ پاسخ

اصلاااا

برا پسر من خیلی راحت بود تبم نکرد اصلا

برا دخترم راحت بود
اصلا تب هم نکرد

برای من بشدت سخت گذشت ولی اونای دیگه خیلی راحت بود

برا پسر من راحت ترین واکسنش بود نه تب داشت نه بی قراری

بقیه واکس پسرم اذیت نشد ولی تو شیش ماهگی خیلی اذیت کرد

برا الینا زیاد سخت نبود خداروشکر
یعنی تب نکرد
فقط نق نق میکرد
سر 4 ساعت بهش استامینوفن دادم
روز دوم هم 6 ساعت یبار

پسر من خیلی اذیت شد

به حدی بود که همیشه سه تا لباس داشت تنش همه شو درآورده بودم یدونه بدون آستین پوشونده بودم

دختر من روز اول و شب تا صبح تب شدید داشت باید مواظب باشی

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۷ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی