واکسن ۶ماهگی سخته ؟؟؟

۷ پاسخ

من خداروشکر هم دو ماهگیش براش راحت بود هم چهار ماهگی ، شش ماهگی هنوز نبردم ، شنبه ببرم خداکنه مثل قبلیا باشه براش

نه گلم

واسه من که اسون بود خیلی فقط هم روز اول پاراکید دادم اصلا اذیت نشدم

واسه بچه من اسون بود

برا دختر من سخت نبود

از هرکی که میپرسم میگن سخته به نسبت بقیه واکسن ها....
صدرا هم چهار بهمن واکسن داره خیلی استرس دارم براش

از چهارماهگی بهتر ولی بازم بستگی به بدن بچه داره

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۷ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی