خیلی زیاد
۲ ماهگی سخت بود
۴ ماهگی خیلیییی راحت
۶ ماهگی پدرم دراورد
واکسن ۴ که خیلی سخت بود پریروز زدیم ما
برای هر بچه یطوره!
بکی از دخترام خیلی بیقراری میکرد اما اون یکی کلا آروم بود مث روزای قبل
والا منک همین چن روز پیش پسرم زد خیلی تب کرد و بیقراری در صورتیک واکسن ۲ و۴ اینجور نبود
برا دختر من خیلی سخت گذشت ی روز.هی تب میکرد بیقراری میکرد گریه میکرد.همش رو پام نگهش میداشتم
نه اصلا
نمیشه نظر داد چون هر واکسن به نسبت هربدن متفاوته
اونقدری ک واکسن 2 ماهگی بچه ی منو اذیت کرد 4و6 نکرد
سبک تر از دو ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.