واکسن ۶ماهگی سخته ؟؟۴سخت بود

۱۰ پاسخ

دختر من بی حوصله و نق نقو شد دیروزم واکسنشو زدیم

براب پسر من دو یکم تب کرد ولی مقاوم بود تبش اما چهار شش اصلن انگار واکسن نزدی نه تب کرد نه پا درد شد

برا بچه من ک همش خداروشکر راحت و سبک بود

برای دختر من اصلا سخت نبود راحت ترین واکسنی بود که زدیم

۲ماهگی اذیت شد
۴ماهگی شیرخوردنش بهم ریخت ولی سخت نبود .ساعت ۴صبح یکم‌بدنش گرم‌شد
۶ماهگی ام خوب بود بازم ساعت ۴صبح بدنش یکم گرم‌ شد .وگرنه اذیت دیگه نکرد

۶ زیاد سخت نیس

نه والا

میگن که ۶ سخته و سنگینه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

دختر منک خیلی اذیت نشد
برا منم ۴ خیلی سخت بود
انشاالله برا کوچولو شمام راحت باشه❤️

بچه با بچه فرق داره ولی واسه ماهان سبک بود فقط تا یک هفته خوابش بهم ریخت

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۷ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی