دختر من بی حوصله و نق نقو شد دیروزم واکسنشو زدیم
براب پسر من دو یکم تب کرد ولی مقاوم بود تبش اما چهار شش اصلن انگار واکسن نزدی نه تب کرد نه پا درد شد
برا بچه من ک همش خداروشکر راحت و سبک بود
برای دختر من اصلا سخت نبود راحت ترین واکسنی بود که زدیم
۲ماهگی اذیت شد
۴ماهگی شیرخوردنش بهم ریخت ولی سخت نبود .ساعت ۴صبح یکمبدنش گرمشد
۶ماهگی ام خوب بود بازم ساعت ۴صبح بدنش یکم گرم شد .وگرنه اذیت دیگه نکرد
۶ زیاد سخت نیس
نه والا
میگن که ۶ سخته و سنگینه🤦🏻♀️🤦🏻♀️
دختر منک خیلی اذیت نشد
برا منم ۴ خیلی سخت بود
انشاالله برا کوچولو شمام راحت باشه❤️
بچه با بچه فرق داره ولی واسه ماهان سبک بود فقط تا یک هفته خوابش بهم ریخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.