واکسن ۶ماهگی سخته یانه وچتدتا واکسن هسا

۷ پاسخ

همون قطره استامینوفن زد طب و خاب آوره همونو بعد از واکسناشون بزنین دیگه راحت راحتین طب هم نمیکنه و راحتم میخابه

برا بچم نه دو ماهگیش نه چهار ماهگیش نه شش ماهگیش خداراشکر اصلا اذیت نشد و هیچیش نشد

من دو و چهار ماه تب کرد الانم لرز کردم برا شش ماه

سلام برای هر بچه ای فرق میکنه دختر دوماهگی فقط پاش درد می‌کرد تب نداشت چهار ماهگی خیلی راحت بود براش اما شش ماهگی هم درد داشت هم تب

سلام سختی که همه واکسن ها دارن. واکسن ۶ماهگی دو تا هست

تکرار واکسن چهار ماهگیه.‌

من چند روز پیش زدم اصلا درد ندارم بچه اتفاقعا عادی بود برای پسر من فقط باید مراقب باش باشی

سوال های مرتبط

مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۷ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی