برا ما اره سخت تر بود دو روز خیلی اخلاقش بد بود
هنوزم شیر درست نمیخوره
برا دختز من سخت بود انشاالله ک برا نی نی ت اسون بگذره
دختر من روز اول چیزیش نبود. ولی هر از ۴ ساعت پاراکید میدادم. ولی.شب اول و
روز دوم بی قرار بود ، تبش لب مرز بود ۳۷/۵
یه کم آبریزش بینی داشت دیگه روز سوم اوکی شد
واسه ما هیچکدوم سخت نبود خداروشکر هی همه هم منو ترسوندن ولی پسرم عالی بود نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.