سلام مامانا واکسن ۶ماهگی سخته؟

۴ پاسخ

برا ما اره سخت تر بود دو روز خیلی اخلاقش بد بود
هنوزم شیر درست نمیخوره

برا دختز من سخت بود انشاالله ک برا نی نی ت اسون بگذره

دختر من روز اول چیزیش نبود. ولی هر از ۴ ساعت پاراکید میدادم. ولی.شب اول و
روز دوم بی قرار بود ، تبش لب مرز بود ۳۷/۵
یه کم آبریزش بینی داشت دیگه روز سوم اوکی شد

واسه ما هیچکدوم سخت نبود خداروشکر هی همه هم منو ترسوندن ولی پسرم عالی بود نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۴ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی