مادر بهتره
هزینه سزارین تو این دوبیمارستان چنده واینکه میزارن شوهرمم میاد اتاق عمل
مادر
من مادر بودم
عالی بود عااالی
اگر برگردم عقب صد درصد مادر رو دوباره انتخاب میکنم
من مادر بودم خیلی راضی بودم
من رفتم پاستور عالی بود
من پاستور خواهرم بود راضی بودیم خودم سینا بودم
من پاستور بودم عالیه
ماما ها پرسنل همشون خیلی خیلی خوش برخوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.