۳ پاسخ

منم اوایل بچم اصلا دوست نداشت سینم رو بگیره بهداشت بهش قطره آ د داده بود سینه رو میزاشتم دهنش از کنارش سینه مامانم یک قطره کوچیک می‌ریخت تو دهنش بعد بخاطر قطره فوری سینه رو می‌گرفت
الآنم بچم تا وقتی سینه رو میگیره خیلی گریه می‌کنه اما مثل اول که کلا نمی‌گرفت نیست

شیر داری خب؟

مثل من😭

سوال های مرتبط