۶ پاسخ

طعبیی هس

احتمالا رفلاکس داره
اسید معده اش و شیر می یاد تو دهنش و گلوش

مادرم هم میگه طوری نیست

نمیدونم چیکارکنم چندبارگفتم ببرم دکتر

بچه منم همینطورمیشه

بینیشو تمیزمیکنی

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی