۵ پاسخ

دختر منم تب داره تب سنج میزنم رو ۳۶ ولی سرش بدنش داغه نمی‌دونم شیاف بزارم یا نهه

من پروفن دارم روزا دوسیسی شبا ک زیاد میشد چهارسسی سی الان ولی تبش پایین اومد بعداز چهاررروز

پاشویه با اب ولرم گلاب و کمی نمک . شیاف استا ۱۲۵ هر شش ساعت .البته ی بار اراد تب شدید داشت با شیاف و قطره و پاشویه پایین نمیومد هیچجوره منم یکم پروفن دادم در جا اومد پایین .

شیاف بزار براش

الان تب شدید داره؟

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۶ ماهگی
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی