دختر منم تب داره تب سنج میزنم رو ۳۶ ولی سرش بدنش داغه نمیدونم شیاف بزارم یا نهه
من پروفن دارم روزا دوسیسی شبا ک زیاد میشد چهارسسی سی الان ولی تبش پایین اومد بعداز چهاررروز
پاشویه با اب ولرم گلاب و کمی نمک . شیاف استا ۱۲۵ هر شش ساعت .البته ی بار اراد تب شدید داشت با شیاف و قطره و پاشویه پایین نمیومد هیچجوره منم یکم پروفن دادم در جا اومد پایین .
شیاف بزار براش
الان تب شدید داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.