۶ پاسخ

طبیعیه فک میکنم من زیر شکمم بیشتر موقع ها درد میگیره

طبیعیه قشنگم . من هنوز هم دارم 🫠
دردها هستن معمولا کم و زیاد میشن .
خیلی اذیت بودی و نتونستی تحمل کنی به پزشکت بگو مسکن بده دردت کمتر میشه

تو بارداری همه جات درد میگیره از الان دقت نکن مثل اولای من که خودتو فقط اذیت کنی

منم همینم

بله طبیعیه

منم کمر درد دارم فکر کنم طبیعی است

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری